piątek, 27 kwietnia 2012

Chcesz pomóc innym?



Witaj


Kilka dni temu przeczytałam na zaprzyjaźnionym blogu apel, który za zgodą Kamili pozwalam sobie skierować do Was.

Dziękuję, że czytasz tą wiadomość, ponieważ zwracam się dziś z prośbą do Ciebie :)

Wyobraź sobie proszę, że z jakiegoś powodu musisz opuścić dziś swój dom.
Zabierasz tylko najpilniejsze rzeczy i wychodzisz.
Nie masz się gdzie podziać i nie możesz zwrócić się do swojej rodziny o pomoc.

Dowiadujesz się, że dla takich osób jak Ty są schroniska, dlatego udajesz się do jednego z nich. Nie wiesz, czy Cię przyjmą.
Towarzyszy Ci strach, niepewność jutra, poczucie, że Twoje życie nie ma sensu.
Przestajesz wierzyć w dobro, ludzi, w to, że czeka Cię w życiu coś dobrego.

W schronisku przyjmują Cię miłe Panie. Ich ręce są pełne pracy, otaczają Cię opieką.
Czujesz chwilową ulgę. Każdego dnia martwisz się o jutro.
O to, jak masz żyć, gdzie pracować, co zjeść, czym się umyć.

Pewnego dnia okazuje się, ze grupa wspaniałych ludzi z całej Polski (i nie tylko) wysłała do Schroniska, w którym teraz mieszkasz paczki z rzeczami pierwsze potrzeby.
Masz nowe ubrania, szampon do włosów, ręcznik i pościel.
Czujesz to?

Ty możesz być jednym z tych wspaniałych ludzi, która wyśle paczkę i wywoła uśmiech na twarzy innej osoby.

Od jakiegoś czasu wspieram Schronisko dla kobiet, poprzez wysyłanie im ubrań, kosmetyków, środków czystości i innych rzeczy, które mogą okazać się im pomocne. Znajdują się w nim osoby, które z jakiegoś powodu nie zaznały pomocy w rodzinie, same nie stanęły jeszcze na nogi, a zaczynają od nowa swoje życie. Jak się domyślasz zaczynają od zeta. Tak więc potrzebują wszystkiego! To, co najbardziej jest im niezbędne to:
- ubrania
- buty
- środki czystości i higieny osobistej
jedzenie instant (herbata, konserwy)
- akcesoria kuchenne
- leki dostępne bez recepty (witaminy, wapno, aspiryna, środki przeciwbólowe itd.)
- książki (edukacyjne, rozwojowe, bajki dla dzieci). Nie samym chlebem człowiek żyje :)

Jeśli chcesz i możesz podzielić się swoimi dobrami, to wiedz, że są osoby, które przyjmą je z wdzięcznością.


Postanowiłam przyłączyć się do akcji i wesprzeć osoby potrzebujące.
Wśród wszystkich osób znajomych i nieznajomych będę organizowała zbiórkę rzeczy, które później wyślę jedną, wielką paczką do Schroniska.




Mam w związku z tym prośbę do Ciebie. Przejrzyj swoje mieszkanie: może znajdziesz dawno nienoszone ciuchy; może książki, którymi chcesz podzielić się z innymi lub inne rzeczy potrzebne kobietom.



Jeżeli chcesz przyłączyć się do mnie, proszę o kontakt na adres e-mail: a.fratczak@tlen.pl - umówimy się na dogodne miejsce przekazania darów.

Zbiórkę organizuję do 20 maja 2012r.


Dane Schroniska:
Schwonisko dla kobiet Emaus
Wspólnota Chleb Życia
01-040 Warszawa
ul. Stawki 27
http://www.chlebzycia.org


Dziękuję za przyłączenie się do akcji!




1 komentarz:



  1. --
    Dzień dobry. Jestem Pani (Pan Davidson Williams) ze Stanów Zjednoczonych, byłem w stanie Alabama, a ja mam kredyt dla firm, od czasu do czasu, nie mogę się doczekać na spotkanie z Państwem w Internecie. Wielkie dzięki. Dziękuję I daje dowody na to, co zrobili, więc dostać pieniądze dać mi przypomnienia 24-godzinny, a ja cieszyłem się teraz środek biznesu, który mi pomógł, teraz będę wracać z tobą ... alexbobbyloan01 @ gmail.com ..... on jest bardzo dobrym człowiekiem, a pomogę Ci zachęcające słowa. Dla wierzycieli, wierzyciele zejść finansowo i potrzebujesz kredytu? Czy musisz płacić za kredyty i długi? Czy potrzebujesz finansowania, aby stworzyć własny biznes? Czy potrzebujesz pożyczek na duże projekty? Czy potrzebujesz pożyczki na studia? Czy potrzebujesz finansowania na inne procesy? E-mail alexbobbyloan01@gmail.com ... .................

    OdpowiedzUsuń