niedziela, 16 września 2012

Siedzę i marzenia w plany zamieniam...

Dzisiaj w temacie zupełnie innym niż zawsze.

Od jakiegoś czasu cierpię na niedosyt czasu, wiele się dzieje. 
Dopieszczam moją nową stronę internetową, planuję jej promocję, przygotowuję się do startu projektu Analiza Kolorystyczna Online - wiele rzeczy musiałam się nauczyć ;)
zdjęcie pochodzi z www.andrzej67.8log.pl

Dzisiaj był dla mnie dzień odpoczynku - leniwa niedziela: długie śniadanie z bliskimi mi osobami, odrobina pracy, film, spacer z przystankiem w gliwickiej Czekoladziarni na moje ukochane ciastko czekoladowe Brownie. Po takim dniu czuję się przepełniona wiarą w to, że świat pełen dobrej energii :)
Korzystając z tego stanu ducha, siedzę i marzenia w plany zamieniam ...
I Wam życzę tego samego w ten piękny wrześniowy wieczór.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz