niedziela, 6 października 2013

Debiut filmowy

Pękam dziś z dumy. Z dwóch powodów. Właściwie z trzech.
Pierwszy z nich to fakt, że zmontowałam pierwszy w mojej karierze film nie mając o tym zielonego pojęcia. Drugi - temat tego filmu, czyli moje wspaniale Makeup'ki. Osiem utalentowanych kobiet, które wchodzą w skład Make-up Team. O samym zespole będę na pewno informowała więcej, na razie wszystko jest w fazie organizacji.
Trzeci - powstanie tego filmu i jego publikacja zbliża mnie do nowej strony internetowej, a to oznacza, że u mnie zmiany. A to oznacza, że jestem szalenie podekscytowana. Zmiany będą też dotyczyły tego bloga. Stay tuned!

A teraz popcorn w dłoń i zapraszam do oglądania mojego pierwszego filmu:


Ps. Tak, na filmie oprócz mnie przedstawionych tylko siedem kobiet. Docelowo będzie nas o jedną więcej. Ostatnia Makeup'ka się szykuje, aby do nas dołączyć.

1 komentarz: