poniedziałek, 14 października 2013

Zupełnie domowy film z przeglądu szafy

Dziś zapraszam na nowe video - film z przeglądu szafy u Karoliny.
Muszę przyznać, że długo z nim walczyłam ze względu na kilka błędów, które popełniłam przy nagrywaniu i montażu. Cóż, wszystkiego się uczę. Postanowiłam robić sama filmy od początku do końca . Mam ogromny zapał i chęć nauki, więc mam nadzieję, że następne filmy będą jeszcze lepsze.

Tymczasem, zapraszam do obejrzenia video relacji z mojej wizyty w garderobie Karoliny.
Zastanawiam się, czy nie zrobić kolejnego filmu - tym razem przegląd męskiej szafy. Z lepszym oświetleniem ;) 


Jeżeli chcesz, żebym przyjechała przejrzeć Twoją szafę, umów się na spotkanie :)

1 komentarz:

  1. How to make money with virtual reality (AR) games | Work-to-Earn
    Learn how to make money with virtual reality (AR) games, including หาเงินออนไลน์ free virtual reality games for both The 1xbet VR version 바카라 사이트 is a

    OdpowiedzUsuń